GreensboroPemasangan paksi boarding hidraulikFaktor apa yang mempengaruhi jangka hayat perkhidmatan

masa pelepasan:2024-01-21 10:02:37 Pengguna pos:161HP196399230 Paparan halaman:404

Petua teras:Greensboro,Jembatan naik ton adalah mesin dan peralatan bantuan khusus yang boleh menjaga pengendalian kargo cepat, dan nisbah asp

Jembatan naik ton adalah mesin dan peralatan bantuan khusus yang boleh menjaga pengendalian kargo cepat, dan nisbah aspek semua mesin dan peralatan boleh diubah. Apabila melaksanakan, ia adalah mungkin untuk membina jambatan antara trak dan platform perkhidmatan barang gudang dengan cara yang masuk akal.

Ini adalah pilihan untuk minyak hidraulik untuk jambatan naik bimbit.

GreensboroDengan pembangunan masyarakat, permintaan untuk jembatan boarding hidraulik meningkat, dan aplikasi orang juga meningkat. Kemudian, ramai orang menggunakan jambatan mendaki hidraulik tanpa latihan. Ini adalah kerja istimewa dengan risiko tertentu dan memerlukan latihan sebelum mula kerja.

Semak jika valv manual terbuka. Apabila digunakan, ia mesti dibuka, jika tidak jambatan naik mungkin rosak.

BerderingMuatan semasa operasi peralatan terutamanya dianggap dalam desain muatan berat rantai dan tekanan yang dijana. Apabila peralatan berada dalam kelajuan rendah, atau apabila rantai tiba-tiba dimuatkan berlebihan,GreensboroJembatan naik hidraulik tetap, tekanan statik rantai rosak, dan kapasitas bearing dipengaruhi oleh kekuatan tekanan statik komponen rantai. Dalam keadaan yang baik dan rancangan dan pemasangan yang betul, kekuatan kelelahan adalah faktor utama yang menentukan transmisi rantai.

[UNK][UNK]. When the non loading and unloading operation of the mobile boarding bridge temporarily stops, the guide plate needs to be retracted and parked in the designated position. Jika diletakkan di luar, perlu menutupinya dengan kain yang tidak bergerak air, bukti hujan dan skrin matahari untuk mencegah cat dek menjadi basah dan berkarat. Pada masa yang sama, mengangkat gelang tetap depan boleh mengangkat ban jambatan naik bergerak dari tanah, menghindari perlumbaan berat badan, dan mengurangi kerosakan ban. Jika titik-titik di atas dicatat semasa penyimpanan, tidak hanya boleh kehidupan perkhidmatan jambatan diperlukan, tetapi juga masalah tidak perlu boleh dihindari.

Jembatan kenderaan: Ia tidak memerlukan menggali atau mengubur lubang di permukaan bangku kerja pengendalian kargo. Ia segera dipasang di tepi bahagian depan platform perkhidmatan pengendalian kargo, dan kebanyakan pembangunan bangunan teknik belum diubah suai. Mesin dan peralatan dengan keuntungan yang jelas, seperti jembatan naik, telah sepenuhnya bermain peran besar dalam industri mereka. Jadi apa akan menjadi trend pembangunan masa depan jambatan naik? Hari ini, editor online akan melakukan analisis dalam-dalam dengan semua orang.


GreensboroPemasangan paksi boarding hidraulikFaktor apa yang mempengaruhi jangka hayat perkhidmatan



Apa itu paksi penerbangan hidraulik? Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan istimewa yang digunakan untuk memuatkan dan memuatkan cepat barang, dan fungsi penyesuaian tingginya boleh membina jembatan antara trak dan platform gudang. Apa langkah operasi yang kita lakukan semasa digunakan?

Karakteristik yang luar biasa penggantian udara adalah keseluruhan yang baik, kurang penyelenggaran, kehidupan layanan panjang, peningkatan yang signifikan dalam perlindungan kargo dibandingkan dengan penggantian plat besi, dan kerosakan yang jauh dikurangkan kepada seluruh kenderaan dan permukaan jalan. Musim bunga daun menghasilkan bengkok yang berbeza di bawah beban yang berbeza, jadi jarak antara seluruh kenderaan dan tanah sentiasa berubah. Jika muatan meningkat semasa menjaga musim semi tidak berubah, ia juga akan mengurangi frekuensi semulajadi musim semi dan bahkan mengubah karakteristik musim semi. Spring udara berdasarkan kemampuan udara. Udara yang tertutup dalam beg udara adalah unsur. Tekanan beg udara berbeza bagi sistem Spring udara seimbang muatan berbeza. Apabila tinggi beg udara ditetapkan, jarak antara badan kereta dan permukaan jalan tetap tidak berubah.

Langkah pencegahan: Peribadi semak penyegelan antaramuka paip masuk minyak dan titik penyegelan lain untuk menghalang udara masuk; Pada masa yang sama, mengeluarkan udara dalam sistem selepas setiap perubahan minyak.

PengurusanSemua orang tahu bahawa jembatan naik bimbit digunakan secara luas di platform kargo dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah peralatan pembantu kargo yang digunakan bersama dengan garpu. Kadang-kadang kebanyakan pelanggan menghadapi masalah ini, bagaimana mereka harus parkir jambatan naik bimbit dengan betul? Ini adalah soalan yang perlu kita pertimbangkan, dan editor akan menjawabnya untuk anda.

Dalam terma pemasangan, jembatan naik bimbit mempunyai keperluan khusus yang berbeza untuk komponen berbeza. Oleh itu, untuk belajar dan memahami pemasangan jembatan naik bimbit, komponen atau bahagian berbeza patut dilayan berbeza, dan tidak semua patut dicampur bersama. Ini tidak menyebabkan pengetahuan berkuasa, tetapi juga mempengaruhi kesan belajar.

Preventive measures: Timely maintenance or replacement of excessively worn parts. According to statistics, under normal circumstances,GreensboroJembatan naik tinggi, imported hydraulic pumps and motors have been in operation for five to six years, and domestic products have been in operation for two to three years and their wear has become quite severe. Timely maintenance is necessary. Jika tidak, operasi akan pada dasarnya normal apabila mesin sejuk, tetapi selepas - jam operasi, kelajuan pergerakan setiap mekanisme dalam sistem akan perlahan secara signifikan, dan diperlukan untuk menghentikan mesin dan menunggu suhu minyak untuk menurun sebelum terus bekerja.


GreensboroPemasangan paksi boarding hidraulikFaktor apa yang mempengaruhi jangka hayat perkhidmatan



Gerakkan tangan untuk mengangkat jambatan papan ke tinggi bekas.

produksiTombol keselamatan jambatan naik hidraulik bergerak juga boleh menghasilkan bunyi yang tinggi. When air is mixed into hydraulic oil, the relief valve gets stuck or severely worn, and the fatigue deformation of the relief valve spring leads to unstable pressure regulation of the relief valve. The pressure release time of the relief valve is too short, which can easily lead to local stability of the pilot valve performance of the relief valve. Bunyi dihasilkan oleh getaran udara valv pilot. Oleh itu, dan menggantikannya jika ia rosak atau dipakai berat.

Peralatan penywelding dan memotong lif kargo hidraulik mesti mempunyai perlindungan dan peralatan perlindungan yang baik,GreensboroMoving the boarding bridge, dan mempunyai kotak elektrik terpisah.

Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang, kegagalan semasa penggunaan tidak dapat dihindari. Apa yang patut kita lakukan bila menghadapi kerosakan?

GreensboroThe mobile boarding bridge with high stability and reliability has a high configuration. It is not only equipped with high-quality anti pressure toe guards on the platform but also equipped with professional fault indicators in the electronic control system of the boarding bridge.

Lebar jambatan papan juga memerlukan lebar tertentu sendiri. Bagaimanapun, jika lebar terlalu kecil, ia tidak menyebabkan memuatkan dan memuatkan barang forklift. Jika lebar terlalu besar, ia boleh memegang ruang tertentu, biasanya lebar jambatan penerbangan hidraulik elektrik adalah mm, mm, dan mm. Lebar jambatan dibahagi kepada lebar dalaman dan lebar keseluruhan. Seperti yang telah kita sebutkan, lebar dalaman ialah lebar laluan dan lebar keseluruhan merujuk terutama kepada lebar garis pengawal di kedua-dua sisi tambah lebar laluan. Lebar keseluruhan boleh diabaikan dalam penggunaan, tetapi semua orang masih peduli tentang lebar dalaman, iaitu lebar saluran.

Alasan untuk jadual angkat tidak menurunkan: Tombol menurunkan gagal berfungsi, dan tombol kelajuan menurunkan diluar penyesuaian. Solusi: Apabila menekan butang menurunkan, periksa sama ada tombol menurunkan berfungsi. Jika tidak ada elektrik, cuba untuk menghapuskannya; Jika terdapat elektrik, mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.


Hak cipta dan notis:
1. GreensboroPemasangan paksi boarding hidraulikFaktor apa yang mempengaruhi jangka hayat perkhidmatan yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat GreensboroPemasangan paksi boarding hidraulikFaktor apa yang mempengaruhi jangka hayat perkhidmatan, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan GreensboroPemasangan paksi boarding hidraulikFaktor apa yang mempengaruhi jangka hayat perkhidmatan adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian GreensboroPemasangan paksi boarding hidraulikFaktor apa yang mempengaruhi jangka hayat perkhidmatan mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Greensboromengesyorkanberita
GreensboroBerita terkini